4.9.11

Peach cake!

見て見て!このもものケーキを!
でかいんです!(ちょっとオーバー?いや、これくらいの感動があるんです!)
そしてももがざっくざく!素敵すぎる〜〜
これは街でも人気のカフェ「3びきの子ぶた」のケーキです。
たくさん種類のあるホットサンドが人気で有名ですが、スイーツもいろいろあります。もともと果物屋さんなので果物が新鮮!その場でミキサーにかけて作ってくれるフレッシュフルーツのジュースもおいしいのです。

Look! Look at this cake!
It's such big! (over dramatic? no, no, it's truly dramatic!) Peaches on the cake were like mountain! How nice~ :) This is from a cafe, 'Sanbiki no kobuta' (3 little pigs) which is very popular in my town.
They are famous for the many kinds of hot sandwiches and also the sweets. Basically this shop is a fruits shop so their fruits are always fresh and fruits juice is delicious too.


 
わたしは新鮮な果物がごろんごろん入ったケーキの大ファン。
リーズナブルなので学生さんにも人気のスポットです。
かなり、かなり大好き〜!そんなわたしは確実に4匹目の子ぶたになりつつあるのでした。。

I'm a big fan of their cakes which has looots of fruits on it. The reasonable price gets many young fans too.  I really like this cafe! 
And I think I'm going to  be the 4th pig, maybe...?