16.9.11

New design


前にも書きましたが、コットンバッグのデザインをシリーズで製作中です。
このデザインのテーマは '画家にかかせないもの!' あれやこれやと考えたり、それを絵におこすのがとても楽しいです。^^
今日は下書きをして銅板に転写しました。時間かかった〜。
なかなか集中できなくていつもの3倍くらい時間かかってしまいました。なんとか仕上げられてよかった!
次はもうコットンバッグにプレス出来ると思います。色ものせられるかな。
また仕上がったらアップします。自分でも出来上がりをはやく見たいです!


As I wrote before, I'm working on series of design of cotton bags.
This illustration is 'essential things for painter'. It was fun to think and make it into illustration. :)
Today I underlined the new design on copper plate which took a long time for me.
It was so hard to concentrate to draw for me these days for some reason and it took triple or more than the time as usual. But I concentrated and finished somehow in the end. I'll be able to press and print it on the bags next time I think.
I'm going to paint some colours on it too. I'll show you once I finished it. I can't wait to see it too!